اگر شما خشک خواهد کراتینین شما را بالا می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر شما خشک خواهد کراتینین شما را بالا می شود

اگر شما در حال خشک خواهد کراتینین شما را بالا می شود؟ در واقع، وجود دارد بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین بالا القاء، و از دست دادن آب نیز یکی از عوامل است. بنابراین اگر شما به خشک کراتینین شما ممکن است بالا، اما همیشه نمی اتفاق می افتد.
اگر سطح کراتینین بالا خود را با کم آبی ناشی از آنچه که باید انجام دهید؟
نوشیدن مایعات معمولا برای کم آبی بدن خفیف به اندازه کافی است. بهتر است برای نوشیدن مقدار کمی از مایع اغلب، به جای تلاش برای وادار مقدار زیادی از مایع در یک زمان.
راه حل های الکترولیت و یا میآید فریزر بسیار موثر است. این موجود در داروخانه ها می باشد. نوشیدنی های ورزشی حاوی مقدار زیادی قند و می تواند باعث ایجاد یا بدتر اسهال. در نوزادان و کودکان، جلوگیری از استفاده از آب به عنوان مایع جایگزین اولیه.
چگونه برای مقابله با سطح کراتینین بالا ناشی از صدمه به کلیه؟
اگر شما سطح کراتینین بالا توسط دست دادن آب بدن و سایر عوامل غیر پاتولوژیک ناشی نیست، شما باید با توجه بالا به آن پرداخت.
اگر کراتینین بالا خود را با آسیب کلیوی ناشی از شما باید درمان را فورا برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه را. فقط در این راه، شما می توانید یک پیش آگهی خوب داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر بیماری کلیوی، می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند. با کمک این درمان منحصر به فرد، بیمار است که در مراحل اولیه هستند می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد سطح کراتینین بالا و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: